Centrum Stomatologiczne Monika i Piotr Sokół w Krakowie

• Polski

Stomatologia zachowawcza

Centrum Stomatologii Dental Esthetic wie doskonale, jak stan Twoich zębów wpływa na zdrowie fizyczne i samopoczucie psychiczne. Niektóre stany zapalne oraz uszkodzenia to sytuacja niebezpieczna dla całego organizmu, często bakterie obecne w próchnicy wpływają negatywnie na stawy, serce, nerki i wiele innych narządów wewnętrznych. Aby prawidłowo zadbać o zdrowie należy kontrolować stan jamy ustnej, wizyty kontrolne pomagają wykryć ewentualne zagrożenie wcześniej oraz wybrać odpowiednie leczenie, zanim choroba wpłynie negatywnie na stan naszego organizmu.

Stan Twoich zębów wpływa bezpośrednio na Twoje zdrowie fizyczne i samopoczucie psychiczne. W niektórych sytuacjach nie ma nic ważniejszego nad lśniący biały uśmiech, dlatego wykorzystujemy obecny rozwój w stomatologii, aby wykonać wypełnienie, odbudowę i korektę zębów, które są niewidoczne, imitują naturę dając Ci pewność zdrowego i doskonałego uśmiechu. Zęby z próchnicą i stany zapalne miazgi oraz tkanek pod korzeniem, to niebezpieczna sytuacja nie tylko dla zęba, ale także dla całego organizmu. Bakterie obecne w próchnicy wpływają negatywnie na stawy, serce, nerki i wiele innych narządów wewnętrznych.
Podczas wizyty w Centrum Stomatologii Dental Esthetic ocenimy stan Twojej jamy ustnej oraz zaproponujemy odpowiednie dla Ciebie metody leczenia, jeśli takowe będą konieczne.

Umów się na wizytę online >

Szybki kontakt

tel. 12 655 15 96